E-learning pro žáky 9. třídy / Fyzika |
9. 6. 2020 Doplňte si
nejpozději do úterý 16. 6. resty z F a Ch, ve čtvrtek je klasifikační
rada. Buď
zašlete mailem, nebo předejte osobně.
|
|
1. 6. 2020 Tentokrát
pouze téma „Termonukleární reakce“, přečtěte si
kapitolu v knize a
napište, zda jste tak učinili. Děkuji.
Do pondělí 8. 6. (včetně). |
|
25. 5. 2020 Tentokrát
2 témata „Jaderný reaktor“ a „Jaderná
elektrárna“. V učebnici od strany 86 si pročtěte příslušné
kapitoly,
do sešitu udělejte stručný výpis.
Do pondělí 1. 6. (včetně). |
|
18. 5. 2020 Téma
„Řetězová
reakce“ – pročtěte si prosím kapitolu v knize (84, 85) a
udělejte
výpis.
Do pondělí 25. 5. (včetně). |
|
11. 5. 2020 Téma
„Jaderné
reakce“ – pročtěte si prosím kapitolu v knize a udělejte
výpis.
Pokuste se odpovědět na otázku 2 za textem.
Do pondělí 18. 5. |
|
4. 5. 2020 Téma
„Radioaktivita“:
Pročtěte a opište shrnutí z učebnice (od str. 75) nebo udělejte
vlastní
zápis. Pokuste se vyřešit úlohu 1 a 2 na straně 77.
Doporučuji – nezkreslená věda: Radioaktivita. |
|
24. 4. 2020 V učebnici
na straně 73 pročtěte kapitolu „Jaderné síly“, do
sešitu napište
shrnutí. Pokuste se spočítat úlohu 3 na straně 75. Do
pondělí 4. 5.
|
|
11. 4. 2020 Pouze
pročtěte a vypište „Záření elektronového obalu“ (str.
69) a „Jádro atomu“ (str. 71). Všem se velice omlouvám
za to, že jsem
nereagoval na emaily, byl jsem týden offline.
|
|
1. 4. 2020 Atom |
|
22. 3. 2020 Otázky k videím. |
|
15. 3.
2020 Odkaz na kanál s velmi názorným vysvětlením základů teorie elektrického pole a vybrané partie historie fyziky. Našel jsem některé malinké nepřesnosti, které ovšem nenarušují fyzikální podstatu vysvětlovaných jevů, dle mého názoru ani nikterak nesnižují vysokou kvalitu těchto dokumentů. Obsahuje 14 videí, důležitá jsou ovšem ta očíslovaná (1–13). Při sledování je nutné dodržet jejich pořadí. Doporučuji každé zhlédnout a dělat si poznámky, o čem se v příslušném dílu hovoří. 22. 3. budou k videím na webu školy zpřístupněné otázky, které by měly prokázat, zda je dotyčný skutečně viděl – proto se budou většinou týkat určitých drobných detailů; jejich zodpovězení bude možné pouze do 25. 3. Postup pro zodpovězení otázek si najdete sami; myslím, že by asi bylo nejlepší si je několikrát přečíst, pustit si 1. díl a potom hledat, zda některá z otázek je zodpověditelná a toto opakovat s následujícím dílem. 11. díl je nejnáročnější, výklad tématu stojí na pomezí mezi středoškolskou a vysokoškolskou fyzikou, ale není se třeba bát, neublíží. 11. dílu se proto týká jediná otázka. 13. díl je nový, do otázek zařazen není (což ovšem nebrání tomu, abyste jej zhlédli). :-) Upozorňuji,
že stejné
chyby v odpovědích jsou jasným indikátorem podvodu! E. Š.
|
|
|